..Utgång med dom bästaste..

Igår var jag ut med några utav dom bästaste Jana, Katti, Emmy & Matilda

Har inte haft en sån rolig ute kväll på jätte länge alltså, fem galna Porjus brudar kan
bara sluta på ett sätt typ perfekt! Haha det roliga var att Katti & Jana kom hem till mej
för att vi typ skulle ta de lungt dricka någon öl & spela spel å se film typ.
Med Jan-ivar och Håkan kom förbi hära å gjorde oss sugen på krogen men deras chaffis
ville inte köra med en för mkt i bilen å jag vill dra ut med båda brudarna så då for dom igen.
Men sedan satt vi juh i köket med party musik på å var värsta taggade så vi raggade en
chaffis och det hittade vi oXå. Vi fick låna mammas bil och Matilda var så gullig så att
hon körde :D Emmy skulle följa med Matilda åde slutade att vi alla fem hamnade ute på
krogen, tycker verkligen synd om Matilda som fick vara nykter.
Träffade faktiskt några personer jag saknat som fan typ Bibbo, Ante & Johanna var riktigt
trevlig att se dom dära! Träffade även Tobias å det kändes ganska tungt, tankarna for
iväg till mindre trevliga saker!  Träffade även en ny person som verkade vara trevlig, skit
kul hade vi iaf, vi ägde dans golvet och baren tömde vi :D Haha alla förutom jag käkade juh
pizza sen på kvällen och påvägen hem så var vi ännu mer taggade var en jävla massa sång
och dans, hånglandes mm. Ne tjejer det här får vi göra om väldigt snart! Love you!

Bilderna från igår tror jag vi behåller för oss själva lr vad säger ni tjejer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0