..Tidsfördriv..

Har du:

Sagt nej till samlag:  Ja!

Varit medvetslös: Nej

Hånglat med nån riktigt ful: Haha joo

Hånglat med fler än 50 pers: Hmm nja.

Hånglat med fler än 3 pers på en kväll: Jo

Gjort något riktigt dumt: Det jar jag

Gjort något du verkligen ångrar: Ja

Blivit full på ett släktkalas: Nope

Varit full i skolan: Jooo

Blivit portad ifrån en krog: Nähe

Slagit sönder en tv: Nope

Önskat att du var det motsatta könet: Ne, men hade varit kul att testa

Åkt ambulans: Joo

Gjort nåt olagligt: Joo

Fått din mamma att gråta: Joo

Slagit ner någon: Ja

Skämts över dina föräldrar: Många gånger

Skämts över dig själv: Joo

Ätit från en papperskorg: Men va fan äre hära för fråga! Nähe

Kissat ner dig av skratt: Nähe

Sagt jag älskar dig och menat det: Ja

Bråkat med din flickvän/pojkvän: Jooo

Dricker du: Inget just nu

Vem är din bästa vän: Simpus, Katti & Malin

Vad är du mest rädd för: Ensamhet

Vilka kläder sover du i: Inget lr trosor

Vart vill du gifta dig: Fjälls

Vad hatar du verkligen: Spindlar och andra småkryp

Varit kär: JA

Är du ett hälsofreak: Nähe

Har du varit kär i någon du inte haft chans på: Nej

Är du ensam nu: Just nu mitt sällskap for juh

Vill du gifta dig: Ja med den rätta

Vill du ha barn: Joo med den rätta

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng: Jokke

Såg dig gråta: Jokke

Fick dig att gråta: Jokke men för att jag vart glad

Du delade en drink med: Malin

Du gick på bio med: Malin

Skällde på dig: Mamma


JAG HAR:

Digitalkamera: Joo den används flitigt

Telefon på rummet: Mobil

Husdjur: Joo

Bra kompisar: Bara dom bästa duger

Vem vill du fika med just nu: Katti

SEX, KÄRLEK OCH SÅNT:

Har du någonsin haft sex?: Ja

När var din första kyss?: Tidigt

Hur gammal var ditt äldsta hångel?: 6 år

Och yngsta? 4 år

Hur många seriösa förhållanden har du haft? 2

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? 2

Vad tycker du om kärlek? Underbart med samtidigt väldigt farligt

När kramade du någon sist? I morse

Saknar du någon speciell person? Ja, du vet vem du är

Har du svårt för att bli kär?: Jag har lätt för att fatta tycke men svårt få känslor.

När kysste/hånglade du med någon sist?: I morse

Ångrar du det? Vore dumt att ångra

När fick du senast en komplimang? Idag :)

Har du träffat någon internet person? Ja, mitt ex.

Har du hånglat med någon av samma kön? Joo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0