..4:e advent..

Japp bara fyra dagar kvar till julafton då!
Längtar inte alls till julen lr joo till julmaten såklart, det ska bli gott.
Plus att se mamma och ola att öppna sin julklapp såklart.
Sedan längtar jag tills jag får fira jul med katti på jobbet såklart, om man ska
jobba på julafton så är det juh en fördel att man får jobba den med en av sina
bästa vänner, bättre sällskap hade jag inte kunnat ha, love you girl!
Kanske har jag lite julkänslor ändå, när jag tänker efter *hihi :P
Men mest längtar jag ändå till nyår, nyårsoutfiten är då inhandlad men vet fortfarande
inte vars jag ska vara. Får se om det blir och vara med M&M i år igen.
Hoppas nästan på det, älskar att umgås å festa med dom puddingarna :)

Förresten efter förra inlägget så klev jag faktiskt upp för att fixa lite bakiskäk så
jag fick frossa! Sedan slog jag igång filmen the simpsons movie har juh sett den
ett gäng gånger men det blir som aldrig dålig, simpsons kan tamefan int bli det :)
Nä nu ska jag bjuda på lite bilder från i helgen åde.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du vet min andra blogg ;P Fan så söta ni är..

2009-12-20 @ 20:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0