..Stormar..

God morgon ;)
Har vaknat för ett tag sen och det första man hör är att det blåser som satan.
När jag nämner det åt jokke flyger han upp ur sängen för att kolla till båten, å den hade
slitit sig & stod & slog mot några stenar : / Så nu har dom farit för att flytta den till ett lite lugnare ställe.
Vad händer idag då? Just nu sitter jag då å äter frukost medans värmen från vedspisen
värmer min frusna kropp, sen ska jag hoppa i kläderna & åka till jobbet, jobbar från 14.00 - 21.00
Efter jobbet vete fan vad som händer, har inga planer än så länge men blir att fara ut
till renhagen iaf som vanligt :D Får la se vars dagen för en :P
Nu ska jag iaf ta å göra lite nytta innan jag sticker iväg, höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0