..Njuter..

Var några dagar sen jag skrev här så tänkte att det kunde vara dags att låta fingrarna
flöda över tangentbordet. Just nu sitter jag å myser för fullt, med dämpad belysning, en vedspis
som värmer mej och i bakgrunden har vi en Jokke som hostar och ser på tv.
Nästan helt perfekt i min värld, men det saknas faktiskt två betydelsefulla varelser för att
det ska vara fullkomligt, Sacko & Tjorven har fortfarande inte kommit hem!
Jokke har tillbringat nästan hela dagen åt att leta efter dom men fortfarande inga bebisar.
Man får bara hoppas att dom inte är allt för långt borta och att det inte går någon nöd på dom!
Dom njuter säkert av stunden att vara ute på ett härligt äventyr där dom kan göra vad dom vill.

Till nått helt annat.

Mitt sommarvik är slut men dom har ringt mej varenda dag sen jag slutat å fråga om jag kan jobba
men jag har varit helt slut så jag har behövt vila upp mej. Har haft en otroligt underbar sommar, med
underara arbetskamrater & minnesvärda stunder. Mkt bättre än så här hade den inte kunnat vara.
Har även märkt att hösten närmar sig, det är becksvart ute om kvällarna, löven har börjat bli gula
och det börjar faktiskt bli små kyligt och frostigt :) Men för mej gör det ingenting för jag älskar hösten,
för mej är det den vackraste tiden på hela året! Så mkt färger blandade tsm men även att allt blir
så mysigt på hösten! Det är dessa stunder man verkligen ska ha nån att dela dom med.
Men hösten är oxå en nybörjan för så många, man flyttar, skaffar nya vänner och skapar väldigt
många nya möjligheter, för mej är det nästan svårt att tänka tebaka och inse att allt var så mkt
annorlunda för ett år sen! Jag bodde i Karlstad med henrik och trodde inte att jag kunde vara lyckligare.
Men ibland kan man verkligen blir förvånad av vad livet har att erbjuda, men det är väll
det som är meningen. Hur kul att det varit å veta exakt hur allt hade sett ut om ett par år,
om livet hela tiden hade varit enkelt och man inte hade behövt kämpa för det man tror på?
Om det inte fanns några dåliga stunder hade man då verkligen uppskattat dom bra?
Det har jag väldigt svårt att tro. jag avslutar det hära inlägget med några bilder från förr.
 Ha en bra kväll & ta aldrig någon för givet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0