..Gälka town..

Har varit på tre ställen idag, Renhagen, Gällivare & Nattavaara.
Vaknade i renis och har legat å spelat theme hospital fan vad beroende framkallande
spel kan vara alltså, slutade spela nyss eftersom mina ögon började se suddigt.
Men har inte spelat hela dagen utan jag har följt min mamma till nattavaara å hämta
mina små syrror, nu är sommarlovet slut för dom, i morgon börjar skolan.
Å tänka sig att Ronja börjar i jmk, så stor hon har blivit :D
I Gällivare, var vi å hämtade upp min väska från farsan har saknat den rejällt mkt, var även
och köpte hundmat & Sacko & Tjorven, eftersom det var slut.  Sen efter det bar det iväg hemmåt.
Drog till renis å har nu suttit å spelat spel i ungefär 2 timmar, å nu tänkte jag ta en promenad med
Sacko, tänkte att det kunde var ett bra avslut på kvällen, efter det blire sängen med nya veckorevyn
så vi får höras gott folk :) hugs and kisses!

Kommentarer
Postat av: Malin

HAHAHA! Jävligt fulla :p

2009-08-23 @ 22:04:51
URL: http://malinerikanyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0