..Återställd..

Efter en lång helg & en riktigt äcklig bakfylla så är jag helt återställd nu :)
Har haft en grymt rolig helg & bilder finns på facebook & pixbox.
Denna helg kommer jag minnas länge, trist bara att katti inte kunde vara där.

Idag har jag förresten vaknat jävligt tidigt typ sex, väckte jokke som jag inte fick
upp förän efter en halvtimme, då vara bara hoppa i bilen å fara mot gällivare.
Var kamremsbyte på bilen, under tiden dom höll på att fixa det så har jag och
jokke varit å shoppat, blev lite nytt smink & några fiskar för min del.
Å sedan så bjöd jag jokke på lunch, vi åt varsin svin god rocky :D
Nu är vi hemma igen, jag kikar igenom bilderna från helgen å snart ska jag ta och
gå ut å hjälpa jokke som håller på att rensa upp här ute.. så gott folk vi får höras :D

Kommentarer
Postat av: Katti

Ja det var jätte trist att jag inte kunde komma :( har fått sitta här med min pain-in-the-ass värk ><

Btw, kolla in designen på min blogg. vad tycks? :D

2009-08-31 @ 22:29:40
URL: http://sunnakatarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0