..Promenad..

TjeniXen
Har nyss sett avsnitt 5 av tonårsliv tycker den är svin bra, synd att det bara
är 3 delar kvar. Men jag får väll börja titta nått annat då.
Ska snart ta en promenad till affären, sedan kanske jag tar en längre tur nånstans.
Klockan tolv har emma lunch så då blir det att träffa hon en sväng, sedan ska
jag åka hem till byn :) Har inga planer, på vad som händer senare men i byn
så vet man aldrig vad man råkar ut för.



Update: Har försökt komma på vad låten heter i början av tonårsliv & nu har jag hittat den.




Kommentarer
Postat av: Malin

Kanske för att du inte skrev innan att ni skulle komma så hade jag kunnat komma ut. vill inte se ut som någon slöfock där. :S

2009-04-23 @ 13:50:48
URL: http://malinerikanyman.blogg.se/
Postat av: Liselotte svarar

hmm vad?

2009-04-23 @ 21:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0