..Ödemarken 2..

Jag har nu tagit mej till civilitationen folket här borta är annorlunda,
dom har rinnande vatten, el & mängder av mat!
Ingen brist på föda, vi måste nog spanna vars dom har sina jaktmarker,
annars kommer vi svälta ihjäl. Jag försöker hålla mej på avstånd men det
är för mycket som lockar, hittills har jag brytit mej in i vad som verkar vara en
honas grotta, & ställt mej under det varma rinnande vattnet, jag smörjde in mej
med nått som luktade blommor, är inte helt säker på att min hanne kommer gilla det.
Har varit borta alldeles för länge dags att börja bege sig tillbaka.
över & ut.


Kommentarer
Postat av: Sandra

honan som du bröt dig in hos å blötte ner golvet hos, saknar dig.!!

2009-04-07 @ 23:58:38
URL: http://popcornsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0