..Morsning..

TjeniXen ;D
Jag behöver ett glas kolsyrat vatten med citron nu, måste vakna
Malin har utmanat mej med nått jävla test så är väll dags att jag börjar.

Lovar du att vara ärlig? Ja.
Du heter: Liselotte Larsson
Smeknamn: Lisen, lonslump
Låt som när du är ledsen sörjer till? Är så olika
Beroende av: Kolsyrat vatten & fint väder
Vad behöver du mest just nu: Kolsyrat vatten & choklad
Vad tror folk om dig? Det är jävligt olika men att jag är glad & pratglad iaf.
Stämmer det? Joo
Vad får du oftast komplimanger för? Mitt hår.
Vad säger du för att imponera på någon? Behöver inte imponera
Hur imponerar man på dig? Genom att vara dej själv & ärlig.
Brukar du skratta för dig själv? Hahha joo för fan.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Nu åker jag mot Porjus
Var bor du? Är skriven i Malmberget, men alla grejer är i renhagen.
Trivs du där: Joo de är mysigt
Äger du några converse: Joo.
Sprit, cider, vin eller öl: Öl eller vin.
Vad har du för mobil: Sony Eriksson Z610i,
Nästa mål i ditt liv: Körkort och Jobb
Hur svarar du i mobilen: “Hej det är Lisen lr"
Vem ringde du senast? Ellinor
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Vi snackade en massa om kiruna festivalen
Antal timmar sömn inatt: 6
Sov du ensam: Nej
 Brukar du komma i tid: Ja.
 När mår du bra:  När jag känner att jag får leva mitt eget liv.
När blev du fotad senast: Förra veckan.
Hur känner du dig nu: Trött & hungrig
 Vanligaste färg på dina kläder: Svart vitt & lila
Vad tycker du om fötter: Äckligt!
Vad saknar du: Sommaren
Favorit dryck på morgonen: Kolsyrat vatten med citron lr lime i
När brukar du oftast gå och lägga dig: ca 01.00 - 02.00
Är du blyg? Ja.
Sysslar du med någon idrott: Nej, men brukar gå nån promenad ibland
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja!
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Haha en jävla massa.
Är du nöjd med ditt liv: Ja.
 Vad är det värsta du vet? Falskhet
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? -
Vad längtar du till? Sommaren
Har du bra vänner och äkta vänskap? Joo, kan inte ha bättre vänner.
Vad är det finaste du fått? Svår fråga.
 Om fem månader: Vill jag ha gjort nått vettigt.
Om ett år?: Då vill jag oxå ha gjort nått mer vettigt med mitt liv.
Du samlar på: Ljus,  bokmärken
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Malin, Emma lr Simpus
Har du strumpor på dig nu: Ja.
Är det okej att gråta: Ja.
Gråter alltid till filmer Nja
När grät du senast: I lördags.
Bär du glasögon eller linser: Inget just nu men borde ha glasögon
Har du piercing: Jajamensan, naveln & läppen
Vill du gifta dig: Någon gång kanske
Vill du ha barn: Joo.
Är du bra på att laga mat: Ja,
Är du flygrädd: Vet inte
Hur vig är du: Ganska
Vilken är din favoritglass: Sorbet hallon
Tror du på ett liv efter döden: Jag måste tro för att orka leva.
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej, längesen dom skilde sig
Vilken ögonfärg har du: Blå/gröna just nu dom brukar ändra färg.
Röker du: Nej, men jag har testat.
Hur ofta tränar/motionerar du: Bra fråga.
Vad är det viktigaste i livet?: Att våga gå sin egen väg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0