..Helgen..

Fredag

Hämtade upp Ronja, Julia & deras hund leo eftersom jag skulle vara barnvakt åt dom
hela helgen, när dom hade kommit så började jag laga mat och sedan så badade vi bastu,
såg en massa tv  & delade på datorn, blev en tidig kväll eftersom jag var as trött.
Såg juh talang oxå fy satan vad kul det var knäckebröddansen var juh lätt bäst.

Lördag


Vi vaknade, dukade & satte oss å åt frukost, sedan klädde vi på oss.
Å for till dollar store för att köpa lite godis, ronja köpte även ett par coola solbrillor.
Efter det så for vi hem igen å när vi var hemma så var vi lite hungriga så då grillade vi
korv i det fina vädret för att sedan hälsa på martin en sväng :P
Sedan åt vi en jätte god tjädergryta *mums
På kvällen blev det monopol, godis & robinson samt massa annat
Ungarna var vaken längre än mej för jag var as trött men vad gör det dom är juh stora nog.

Söndag

Vaknade upp, sen har vi suttit vid datorn halva dagen å svammlat, pysslat lite, spelat monopol & skrattat
Sedan så vi fem tiden så åkte ronja & julia hem igen, trist men dom kan juh komma å hälsa
på fler gånger, roligt har vi iaf haft och det gjorde mej jätte glad att dom vill komma hit igen. 
Har nyss käkat å ligger fortfarande å har jävulskt ont nu blire tv & sen sängen

Kommentarer
Postat av: Malin

ja men visst är det. kommer få sova helt sj :(

2009-04-19 @ 20:27:30
URL: http://malinerikanyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0