..Här igen..


Nu är jag tillbaka :)
Hade igentligen kunnat skriva redan i fredags men hade verkligen inte lust.
Har haft en underbar påsk, verkligen underbar, hade inte kunnat bli bättre.
Jag har haft det bästa sällskapet man kan ha, inte så jätte bra väder, men en massa fisk & skoter åkning.
Den här påsken har varit den bästa på länge, fjälls i 6 dagar & sen nattavaara.
trist att harry fortfarande ligger på sjukhus & ska opereras för fjärde gången,
så han var inte med på kojnappet, var inte desamma utan han men evald fick då inte
mer fisk än oss iaf, det var det sista han sa till oss innan vi for iväg "se till att få mer fisk än evald"
Min lillasyster vann till & med junior klassen, hon går i syrrans fotspår är något stolt!
Kommer lägga upp bilder sen har då fotat över 100 bilder så :D
Förresten har jag framkallat en massa bilder oxå, på familjen, mej själv & hundarna.
Var då iaf en som blev jätte glad över en massa snygga  bilder på hundarna, en lite påsk present
kan man väll säga, alltid kul att göra andra glad...

Men nu ska jag iaf hoppa i kläderna, starta skotern & fara ut i det fina vädret är juh jätte skönt väder idag
kommer bli super duper fin avslutning på påsken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0