..Vuollerim dag två..

Tjohosan

Har hur kul som helst vi var upp till jmk idag å köpte
alkohol så ida blire å grilla å bli fulla..
Idag har vi oXå ätit blodpalt satans så gott!
Just nu står emma å lockat håret så  man ser sådära lite små söt
på bilderna som ni ska få se när jag kommer hem.
Lär nog bli en hel rolig kväll, daniel, ralle, jag å emma fy tusan
va vi lär få skratta är lite smått sugen på att även ta mitt första
dopp men vi får se hur de blir med den saken :)
Just nu tänker jag att de är för kallt men lite alkohol kan göra gode mkt.

Igår satt hela gänget å skrattade som fan när vi såg tila tequila
voj voj : ) Sen låg vi å små prata långt in på små timmarna.

Har igentligen inte tid att skriva just nu eftersom emma lockar håret juh.
Sen äre sminkning, sno ved, grilla & bli full : )

Hur har ni tillbringat kvällen lr vad ska ni göra :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0