..Vanish min räddare..



Glömde skriva att jag fick mej en obehaglig syn när jag öppnade tvättmaskinen
å skulle hänga upp tvätten : /
Min fina vita tunika hade fått mörk blåa fläckar lite över allt av en blå liten barnsocka som hade
smygit sig in i min vita tvättkorg å ner i tvättmaskinen!
Tänkte ne nu kommer jag vara tvungen att sätta den i klorin men samtidigt trodde jag inte
att de skulle ta bort fläckarna så var inställd på att färga om den svart.
Gick ner till ica för att se vad dom hade klorin lr klädfärg, men när jag kom fram till hyllan
såg en nyhet Vanish Crystal White just för vita kläder & fläckproblem.
Var lite misstänksam om de där verkligen ska funka men var ändå redo
att pröva de på min vita tunika som jag älskar.
Så gick hem med en burk läste instruktionerna på burken blandade nån blandning satte
på fläckarna i tio minuer sen in i tvättmaskinen satte i tvättmedel som vanligt å lite vanish.
Å nu när jag öppnar tvättmaskinen är fläckarna borta å min tunika helt återställd
trodde inte mina ögon å var nära på att gråta av lycka, vanish ett måste i hemmet.

Skulle tagit före & efter bilder men tänkte inte så långt

..Vanish du hör verkligen hemma i tvättstugan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0