..trötter..

Kanske inte konstigt att man är helt slut med tanken på att
man varit ute i solen hela dagen å hållt igång : )
Efter middagen så satte jag mej på datorn å efter att läst stina-lee´s blogg
så la jag mej på soffan å där slummrade jag.
Henrik ska till å med att jag hade snarkat, vilket jag aldrig gör
så tror han ljuger :)
Ibland så känner jag mej bara så kass, äter choklad fast jag inte borde : /
Tål juh inte men ibland känns de som att jag vill njuta lite av de oXå är
juh så gudomligt gott. Inte lätt när man är allergisk mot en massa.
Tänk er att vara allergisk mot kyckling, laktos & choklad dom mest sjukt
goda grejerna. Men har nästan lärt mej leva med de nu men de är välldans trist
helst när man ska äta ute å dom inte ha laktosfri mat : (
Någon annan än jag som kör matdagbok?
Har kört de i tre månader å jag älskar de : D
Ska njuta av dom sista bitarna toblerone för de blir as länge till nästan gång
inte kul att vara sjuk efteråt : /



Kommentarer
Postat av: Alexandra

mjölkallergiker ? då har vi samma problem.. men jag äter ändå choklad ibland men äter dock nästan aldrig mat med mjölk i! så de jämnar ut sig =)

2008-06-02 @ 10:47:45
URL: http://norrlandsflickaan.blogg.se/
Postat av: Liselotte

Svar till Alexandra:



Japp.. Äter bara laktosfria produkter å helst mat utan nått sånt. Jag blir sjuk efter typ tre choklad bitar så de är trist som tusan,

2008-06-02 @ 10:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0