..Trevlig Midsommar..

På alla människor där ute : )



Har dåligt samvete för att jag inte skrev ett blogg inlägg i morse
när jag slutade jobbet, men sanningen är den att jag var så satans
trött, fått sova 2 timmar inatt som längst i sträck.
De har larmat hela tiden bara för att hon rört på sig å de jobbigaste
är att fyra timmar på natten är vi inte ens betalda å ändå är man på jobbet
och måste kliva upp varje gång de larmar så man sover inte dom där timmarna ens.
Men vi ska prata med chefen såhära kan vi inte hade .kan vi inte sova ska vi
iaf ha betalt för dom timmarna oXå, tycker inte de vore mer än rätt..

Men nu lämnar vi jobbet jag är faktiskt ledig idag : )
Fast när jag låg å sov så ringde dom från ålderdomshemmet
å försökte få ut mej på jobb kan skriva samtalet var så sjukt.

Pionjären - Hej
Jag - Hej
Pionjären - Hade du kunnat komma å jobba några timmar för anna har inte kommit
Jag - Jag har just slutat jobba & har sovit två timmar inatt
Pionjären - Men de är juh bara några timmar.
Jag - Jag är helt slut har inte sovit nått sen jobbar jag juh i morgon
Pionjären - Jaha men de är inte så länge
Jag - Ring min syster då
Pionjären - Hon jobbar redan
Jag - Aha då vare värre
Pionjären - Okej hejdå.

Va fan kan dom inte acceptera ett nej första gången då har jag jobba 24 timmar
å är helt slut å vill sova lite, dom frågade mej för ett tag sen om jag kunde jobba lör sön å
de kunde jag å då sa hon men du behöver inte jobba fre för då har vi redan nån
som jobbade så då får dom skylla sig själv..
När jag sovit två timmar inte fan ställer jag upp å jobbar helst inte när man har delegering
ska ge insulin å tabletter nej nej, man kan göra så mkt fel när man är trött.

Ikväll blire att äta middag med mamma, ola, gibbe å så lilla jag :P
Senare kanske jag far ut å är med emmy å jana & co :D
Men orkar inte planera nått vi får helt enkelt se vad som händer lr om nått roligt dyker upp!
Ska hjälpa fixa med maten nu så vi får höras.

..Har fortfarande dåligt samvete : /..
 

Kommentarer
Postat av: LIFE BY Marielle

(svar) Ja det var det =) Konserten var grym!

2008-06-20 @ 18:28:19
URL: http://mariellem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0