..Torsdag..

Jag somnade faktiskt före tolv igår men jag är ändå helt utslagen.
Krävdes nästan alla mina krafter för att ta mej upp ur sängen i morse
dom sista krafterna kommer krävas när jag ska gå den lilla biten till jobbet i regnet : (
Jag blir så jälva deprimerad av de hära vädret, de gör fan inte annat än regnar,
kan gudarna sluta pissa på oss?
Lovar att om ni gör de så ska jag börja tro på er, jag ska börja gå i kyrkan minst en gång var tredje måndad.
Fan mer kan jag inte lova, hinner inte me med saker, anser ni att de är nyttigt att gå i kyrkan?

Idag har jag mkt som jag ska hinna med innan jag far, packa väskan, noppra mina buskar till
ögonbryn, jobba, fixa håret, sminka mej, duscha äta samt en massa annat säkert
som jag bara inte kan komma på nu..
Kirunafestivalen, det är många som säger att dom har växt ifrån de, haha låter som ett stort
skämt i mina öron, vem kan bli för gammal för alkohol, karuseller & en massa musik ; D
Inte då jag iaf, vem äre som säger att man måste vara snorfull för att man far till kf
man kan ha roligt fast man är nykter om inte ännu roligare.
Som sagt så är jag lite less på fylla just nu, men de kommersäkerligen slinka ner nån under helgens
lopp, dock ska jag ta de jävligt lungt, för pallar verkligen inte med en bakfylla!
På måndag ska jag jobba lr kanske rentav söndag kväll de återstår å ser om jag kommer från gve
på söndag å de är rätt tungt att jobba bakis å helt slut körd.
Nej nej tack jag vill helst vara i min normala form, som nu förtiden oXå hade kunnat vara bättre.

Men önskar er alla en jätte trevlig Bodenalive, Kirunafestival, mysiga hemmakvällar lr vad ni nu annars
kan tänka er att hitta på.

..Tjingeling..

Kommentarer
Postat av: jessica

Svar...Ja gillar å läsa om incest å sånt....

Så ge mig tips du=)

Desamma....

Kram

2008-06-26 @ 09:43:38
URL: http://mammz.blogg.se/
Postat av: jessica

Tackar så mkt....Jo dom sista böckerna du nämnde

ha ja läst....

Men ska leta reda på nån av böckerna som du tipsa om...

2008-06-26 @ 15:22:23
URL: http://mammz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0