..Söndag Morgon..

God Morgon Världen : )
Super fint väder idag med juh, man kan inte annat än vara glad.
Sommaren har juh äntligen kommit !
Å sen äre bara 4 dagar tills jag är hemma i Porjus å hälsar på familjen
ska bli riktigt kul med tanke på att jag inte sett dom på ett halvår
å saknar dom som tusan : D
Just nu är min karl på gymmet så ska gå ut å lägga mej å sola,
jobbigt att de tar så länge innan jag blir brun bara : (
Efter de ska vi cykla iväg å kolla på nå bilgrejs som henrik ville se.
Så de blir väll att vara ute hela dan *mysigt mysigt.

..Men vi hörs senare, saknar er redan!.



Kommentarer
Postat av: bellisima

söt du var!

2008-06-01 @ 14:25:41
URL: http://bellisima.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0