..Regnar in..

Jajamensan de är precis vad de gör, de regnar in på ovanvåningen
sen rinner de ner under golvet till köket : /
Så de droppar från taket dära har fått sätta kastruller på golvet.
Stackars Tommy inte kul sånt dära kostar mkt pengar.
Voj voj å här kommer vi inte kunna vara å jobba om de blir vattenskada å inte heller
när de kommer börja mögla : /  Jadu fy fan de är aldrig kul när de händer
tråkigheter för andra.

Angående Kirunafestivalen är de osäkert just nu igen.
Pga att jag sa till han idag att jag tyckte han kan berätta mer vad han gör å sådära
inte kul att höra saker från andra hela tiden vill oxå veta vad som händer.
Å nu är han lagomt irriterad på mej, han ides inte fjanta med mig.
Hade varit svin kul att komma men va fan han gör som han vill, tänker inte
komma om de känns jobbigt för han.
Fan vi måste ta å ordna till de hära har varit alldeles för mkt tjaffsande senaste tiden.

..Nu ska jag se tv hejdå..

Kommentarer
Postat av: Sandra - mamma sen 15

Haha, jag ska fundera på det :-) Skönt att vara hemma i Norrland?

2008-06-24 @ 21:29:47
URL: http://fryc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0