..God Natt..

Ska ta å lägga mej eftersom jag ska upp tidigt i morgon :)
Har mkt jag ska hinna med innan jag far, samt pussa älsklingen en
sista gång på ett tag, han juh ska iväg fem så blir att kliva upp då.
Sen kanske jag kryper ner i sängen igen en sväng :P
Kommer sakna att vara själv med älsklingen, lugnet åså
istället kommer jag mötas av små syrrornas oljud, hundarna, mammas
babblande i telefonen & mkt mer men de har väll sin charm det oXå :D
Det för med sig en massa gott oXå ska bli underbart att få läsa sagor igen
å mysa med Ronja å Julia mina två prinsessor, älskar er på ett sätt som
jag inte kan beskriva, ni fyller mitt hjärta med glädje & ni skrattar bort mina tårar
när jag är ledsen. Villkorslös kärlek är den bästa!

..Du tände mitt hjärtats låga, älskar dej Henrik..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0