..God Natt..

La mej i sängen kring halv tio tog en bok å la mej å läste.
Men har fortfarande inte somnat jobbigt : /
Har så svårt med de hära att sova själv, saknar dej svin mkt.
Kommer vara helt slut i morgon när jag ska jobba ska juh upp klockan sex
har man tur så lyckas man vända dygnet efter detta ; )
I morgon blir de bullbak, så då lär jag få fresta ännu mer av mina bloggläsare : )
Alltid roligt med kommentarer, uppskattar dom väldigt mkt.
Känner nu när jag sitter hära å skriver att jag är välldans trött
var kanske bara de här jag behövde natta bloggen.
Godnatt kära blogg syns i morgon

..Din trogna skrivare Liselotte Larsson..

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Sv: Trevlans :)

2008-06-19 @ 00:40:51
URL: http://typperra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0