..God Morgon..

Älsklingens väckarklocka ringde klockan fem & då vara bara att kliva
upp, ska inte ljuga var as trött!
Men ville inte missa sista chansen att få pussa på älsklingen, jag är stolt
kom inte en enda tår som de annars brukar göra, har väll inte riktigt
fått in i skallen att jag ska åka idag å att han inte hinner komma hem.
Men de löser sig de löser sig vi syns juh i norrland om ca 2 veckor inte så
lång tid hade glömt bort att du oXå skulle åka hem *tihi : D
Funderade på att gå att lägga mej efter att Henrik farit men gissa vad.
Joo såklart så är jag fortfarande uppe, kändes så meningslöst att sova bort tiden
när jag ändå inte har så mkt tid över efter att jag kommit hem från stan & jag har en
hel del att göra idag sen när jag kommer hem.

Ska bli skönt att få shoppa igen utan att känna att man slösar pengarna på
någonting onödigt. Nu har jag ändå en del & dessutom ska jag jobba hela
sommaren så det kommer nya.
10.000 är inte så mkt men dom kommer räcka länge..
Om man inte internetshoppar så räcker dom rätt länge i den lilla byn Porjus.
Bättre å spara en hel del så kan man följa med nån till stan & köpa nått fint
om man har vägarna förbi & sånt dära :)

Här kommer en lista på vad jag har att göra idag : )

  • Dammsuga & skura
  • Fixa mina baguetter
  • Shoppa på stan
  • Laga mat & äta
  • Måla naglarna
  • Vika tvätt
  • Duscha
  • Diska

..Ska dammsuga & skura nu så har jag gjort bort de..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0