..fyra och en halv timme..



Fyra & en halv timme kvar tills jag får träffa min älskling *lalala
gud vad jag längtar, otroligt å hemskt att man kan sakna nån såhära mkt.
Hela kroppen gör ont å hjärtat känns tungt av saknaden efter dej.
Vill slänga mej i dina armar å känna lukten av dej nu!
Hoppas du har satt parfymen jag köpte på dej :)

Jag skickade ett sms till Henrik å frågade om han skulle komma å möta mej själv
å då fick jag tebaka de hära :D

"Jo jag kommer å möter dig, kan komma själv om du vill. Jag ser dig gärna i vita underkläder : P"

Jag skickade tilbaka till han att jag ser dej gärna i röda kallingar å röd t-shirt om dom är ren ; )

Han är bara så sjukt gullig!
Har juh köpt nya igår så han ska få njuta av dom ikväll.
Älskar när han springer runt halv naken i sina röda kallingar, de är juh bara så sjukt sexigt *grr!
Åhhh, nästan en månad sen jag träffade han sist gud så underbart de ska blir att
få somna bredvid han å att hans ruffsiga kaluffs är de första man ser när man vaknar.
Jag förstår inte hur jag klarar att vara ifrån han, fast ifs så äre många nätters gråtandes till sömns.

Visst äre väll underbart att sväva på rosa stora moln

Måste fixa lite nu åde men vi hörs säkert i morgon lr ikväll om jag har tillgång till en dator men de kan
bli rätt stressigt.. Kramar på er alla å nu håller vi tummarna för bra väder!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0