..Ändrade planer..

Ingen helt ledig dag ida : )
Säger tur att jag sov för de kommer bli tungt nu till onsdag
Jag å mamma var tvungen byta lite skift för att jag ska kunna vara ledig i helgen
de var den enda helgen jag ville vara ledig men dom hade satt mej å jobba.
Så min ur gulliga mamma fixar de åt mej å så jobbar jag för henne idag & torsdag
tills jag far till kiruna, vilket resulterade i att mamma kan hjälpa ola måla huset idag
medans dom fortfarande har kvar skyliften : )
Superduper bra ; D
Så börjar jobba klockan fyra idag å går inte av föränonsdag klockan sju eftersom de
nämligen är jag som jobbar i morgon, men de ska nog funka.
Har juh sovande jour så sover juh på nätterna..
Sen går jag på sju på torsdag igen å jobbar tills jag far.

Senaste dagarna har jag inte vetat hur jag ska göra med denna kiruna resa
har varit sugen på att fara men samtidigt inte, men nu blir den iaf av.
Ska sova med älskot i hans 90 säng som förr hur de nu ska sluta eftersom jag vant
mej med min gammla säng hemma hos morsan som är 160 :D
De går nog bra vi får ligga sked lr nått *haha.

..Jag tänker inte ta första steget de får du ta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0