..Snabb sväng hem..

Har nyss kommit hem har varit på stan med mallo kikat lite kläder åså dära
köpte en ny större sminkväska å mallo köpte nå underkläder å nå linne.
Tog ett ganska bra tag inne på lindex :)
Sen drog vi iväg till nyfiket å tog en liten fika, var gött som fan.
Sen plockade mallos kusin upp oss å körde oss till malmberget där jag hoppade av
å drog förbi crazy, å nu sitter jag hos pappa å så håller jag på att laga mat.
De får bli pyttipanna & ägg till middag, sen vete fan vad som händer.
Ska väll titta på tobbes lägenhet å sen ska jag försöka hinna förbi min kusin & hans
gravida tjej, måste juh få se på magen :)

magen kurrar käk nu!

Kommentarer
Postat av: Sweet 16´s blogg

härligt :)

2008-07-16 @ 17:49:33
URL: http://sweetlifestyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0