..Slappar..

Tjohosan :D

Ska snart ställa mej & laga nån mat :)
Mamma & Ola for till Vuollerim & hämta nått skåp å  jag ville inte följa.
Ska kanske klippa mej idag, men vi får se hur de blir isf får ni se senare hur de blev.
Funderar på att beställa tid hos frissan å färga om håret, tycker de blev lite mörkt
å har gärna lite ljusare plus att isf så gör jag slingor oXå :)
Men vi får se hur de blir, här i veckan borde mina paket komma å
då blir jag lite fattig igen tills lönen kommer.

Har ringt till vårdcentralen i Karlstad idag pga min viktnedgång är rätt orolig
eftersom jag haft problem med de när jag var liten.
Hon kunde inte boka nån tid ännu för att hon hade inte schema så långt fram som till aug
så jag skulle ringa senare, men hon sa att jag skulle ringa till gällivare sjukhus å begära att
jag får mina sjukhus jorunaler hemskickade så de gjorde jag.
Så dom kommer ner i brevlådan hära nån dag kostade mej lite grann att begära dom själv
men då har man dom juh oxå sen då får  dom fan kopiera dom där nere om dom
ska ha dom.. Blir att ringa dit lite innan jag kommer ner så jag får ordning på det hära
lr iaf veta hur de ligger till vill inte vara såhära smal : /
Sen sa hon på vårdcentralen att jag ska äta små portioner men ofta eftersom jag blir mätt så fort.


Kommentarer
Postat av: Maria

HEJ! Spana gärna in min blogg, läs och kommentera :) ♥

2008-07-15 @ 20:29:05
URL: http://w3sterd4hl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0