..Skalle bank..

Ska alldeles straX sova, har världens skalle bank, vilket jag
faktiskt har jävlig ofta nu för tiden *uscha :/
Men inte vet jag om de är av den vanliga orsaken, idag har de juh hänt så mkt.
Mickes bortgång chockade som fan, sen så har jag inte ätit mer än 4 mackor idag.
Alltid trist när folk man kännt mister livet :(



De för oXå tankarna tillbaka till gammla tider & river upp gammla sår, de får en att undra
varför livet är så jävla orättvist. Det får mej att undra vad du tänkte när du tog livet av dej,
kunde du inte stannat kvar vi hade stöttat dej, men allra mest så känns döden så mkt
närmare å saknaden så jävla stor. I mitt 20 åriga liv har jag ändå varit med om många
dödsfall de känns som att jag börjar bli van, de ska man väll fan inte behöva bli.
Hatar när känslorna tar över min kropp & får mej att gå in i dimman, det är obehaglig att vara där.
För er andra är jag närvarande men jag lyssnar inte, jag ser inte klart jag bara finns.
Samtidigt så har jag så jävla dåligt samvete för att minnena inte är lika tydliga som förut
jag vill inte glömma bort, jag vill inte att minnena ska blekna jag vill bara ha kvar er förevigt.
I mitt hjärta & i tankarna vill jag att ni ska vila lungt för alltid, jag vill kunna tänka tillbaka då ni gav mej
ett gott skratt, då ni gav mitt liv en massa lyckliga stunder & då livet inte kändes så jävla svårt!
 Smärtan & sorgen är en tung börda men jag ska bära den, jag ska vara stark, jag ska finnas
till för dom som behöver mej & samtidigt ska jag faktiskt försöka gå vidare.

..Jag ska leva livet för er & försöka vara riktigt lycklig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0