..Ska inte ljuga..

Jag är sjukt trött!
Allt för lite sömn förra natten å håll i gång hela dagen.
Hoja tur att man får sätta igång å göra frukosten snart, så man pignar till.
Skulle jag titta tv skulle jag somna på en gång, hoppas de är skit väder i morgon
så jag slipper ha ångest för att jag sover bort hela dagen : )
Men de äre säkert inte kommer säker vara hur fint som helst bara för att jag vill
att de ska vara dåligt, jag sover mkt bättre när de är dåligt väder ute gör inte ni de?

Men äre fint väder i morgon får jag väll ta ut kudden å sova & sola samtidigt,
bara ställa klockan så man kommer ihåg å vända sig.
Haha de hade varit nått de :D

..Jag är bara riktigt lycklig när jag är med dej min kära..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0