..Lördag..

Jag kan inte säga när jag gick å la mej för de minns jag faktiskt inte
var för full *whoops :)
Ni tänker väll igen, har varit full rätt mkt den senaste tiden men jag vet att de
kommer ändras när jag åker ner till karlstad :)
Å fy fan de är juh sommar så de är bara njuta lr någet.

Hade en jävla disskusion på msn igår men sen räddade datan mej genom att
bara starta om mitt i allt. Men den personen skulle tydligen skicka allt som vi snackat om ida.
Jag bryr mej faktiskt inte för jag vet vad vi snackade om å jag tycker lik förbannat han hade
kunnat säga att han gick ut även fast de bara vara en kort stund för jag var svin trött
å ville sova.. Dessutom var denna personen inte helt å hållet fri från all skit i världen heller : /
Ni fattar vad jag menar å jag vill fan bara blunda åt det, kan inte få han att ändra sig iaf
han är ett hopplöst fall iaf just nu!
Sen kan han juh växa upp å mogna lite å inse hur fel de igentligen är.

Men en jag tycker om denna pöjk förbaskat mkt iaf, han är inte perfekt, men han är min polare
å inte mer än mänsklig!

Nu ska jag gå ut å lägga mej i solen, vet inte varför jag vaknade nu för är svin trött men
men tur att jag inte sover bort alla fina dagar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0