..Ledig..

De dära med att jag skulle vara ledig varade inte så länge.
Imorgon blir de jobb från 8.00 - 14.00 tycker faktiskt de ska bli rätt skönt.
Gillar att vara på jobbet å göra nått för dom gamla, dom verkar iaf trivas
å ha kul i mitt sällskap. Finns de nått roligare än att se dom skina upp?
Kul att göra nått man är bra på och som uppskattas för en gång skull :)

Förresten på jobbet igår så satt jag bredvid min mamma vi jobbade samtidigt &
så sa jag till en dam som bor där att de var min mamma då sa hon men herregud
skojar du ni ser juh ut som tvillingar.
Ska man ta de som en komplimang lr förolämpning?
Jag menar min mamma är ändå över 40.

6 dagar tills jag blir system myndig :D
18 dagar tills jag är hemma hos min älskling
21 dagar till jag beger mej ut på min lilla resa simpus here i come

R.I.P Micke nyström
Mina varmaste hälsningar till Dennis & Lina
Kämpa på & ta hand om varandra!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en trevlig kväll :)

2008-07-22 @ 21:17:51
URL: http://wlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0