..Ett tag sen..

Det var ett tag sen jag skrev.
Men har varit så mkt annat har inte haft tid..

Tisdagen: Då hoppade jag å julia på bussen till gällivare för att jag behövde handla lite.
Vi for förbi moster sussie klockan åtta på morgonen, men då låg hon då å sov : )
Ungefär vid nio nån gång vaknade hon till liv då satt vi surrade i köket tills jag
gick å handla lite kött å grönsaker inför grillningen.
Sen var vi på stan å kolla lite kläder, köpte ansiktsmaskar å var på apoteket.
Sen sprang vi även in på bolki där jag för första gången kunde köpa nått själv :D
När jag kom hem slummrade jag på soffan en stund, sen började jag hacka sallad
å plocka ihop grejerna som skulle med till festplatsen.
Emil kom å hämtade mej å emmy så vi slapp gå dit ner med den enorma packningen.
Där började vi tända grillarna & duka fram samt sätta alkoholen på kylning.
Vid sju kom linda & emil dit å då satt vi å drack å väntade på att köttet skulle bli klar.
Sen blev de middag å efter de tårta.
Började må lite dåligt så var tvungen fara hem vid tio tiden, men efter en liten stunds slummrande
så fick jag för mej att såhära skulle inte kvällen sluta så ringde brudarna å sen kom
larsse å gänget å plockade upp mej sen bar de av till porjus berget där vi gjorde upp en eld
svammlade å drack lite grann, efter vi fått tillräckligt med alkohol gick vi ner till
fiskflyg där jag tog med första dopp å fy tusan så jävla kallt de var.. var hemma vid tre nån gång :D

Onsdag: Vaknade klockan halv tolv var inte bakis lr nått.
Ringde till Jana å frågade om hon skulle följa med till fiskflyg å sola.
Så vid halv ett tiden var vi där nere var hur mysigt som helst sen ringde vi till
katarina å så kom hon å joina, så där låg vi hela dagen å solade å bada.
Super skönt. vid fyra bar de av hemmåt å klockan halv sju hade vi bestämt oss för att
mötas i sporthallen, träna & basta :D
Så var svin skönt när man kommit därifrån å vetat att man varit duktig :)
Efter sporhallen drog vi hem till mej, tittade lite film å åt fyra påsar popcorn :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0