..Duktig flicka..

Tjohosan.

Solen skiner fortfarande helt otroligt, har hunnit baka 90 bullar idag samt
legat å solat en stund medans libban tog sig en tupplur.
När libban vaknade höll jag på att städa köket men fick ta en paus å servera
damen lunch : ) Efter de så bestämde jag mej för att vi skulle ta en promenad i
de fina vädret, på med libbans solhatt å brillorna sen drog jag iväg med libban
i ena handen å rullstolen i den andra.
Slutade med att vi hamnade på pionjären där vi hämtade mitt schema å ett drack
ett glas vatten å surrade en massa strunt.
Hemvägen var rätt tungt skjuta rullstolen upp för den dära backen är inte de lättaste.
Sen när vi kom hem var vi ute en stund på baksidan men sen gick vi inte för att
jag skulle börja fixa med maten blev chili corn carne idag satans så gott :)
Å nu sitter jag här mätt å belåten å skriver.

Tänkte lägga in bilderna från kiruna, samt maten åde men de gick inte så
de får bli i morgon. Ska sätta mej i soffan å tare lite lungt å brodera.

..tjingeling..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0