..Bloggen..

Som ni ser har jag fixat till bloggen lite granna satt dit headern igen, samt lite andra grejer.
Tog ett jävligt bra tag att fixa till den eftersom jag fick börja om från början
men resultatet blev ändå rätt bra, de duger iaf.
Nu längtar jag bara till att se  om sandra kunde fixa till nån tjusig header men
de får jag se efter helgen kanske, beror juh på hur mkt tid hon har.

Har varit hundvakt idag igen åt min lillasysters lilla monster :D
hon var varit sjukt jobbig idag men hon är juh en valp så.
Snart ska jag äta middag har inte blivit ännu, senare så får jag se vad jag hittar på.

Nu ska jag åka med mamma å titta jobbar lägenheten så jag hittar dit sen när jag ska jobba..
vad ska ni göra ikväll / helgen? :D

..tjingeling




Kommentarer
Postat av: Anna

skriva en kommentar om vad du vill läsa mer om i min blogg, och vad du inte tycker är så intressant att läsa om. :) Ha det bra! :)

2008-07-11 @ 22:54:18
URL: http://ackarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0