..Ännu en grå dag..

Jag undrar när sommaren ska komma, blire nån riktigt sommar i år
jag tror faktiskt inte de!
Idag har jag legat framför tv tills jag började jobba, sen var jag på jobbet från
15.00 - 21.30 var som vanligt mkt skratt & gott fika bröd :D
Är ledig tis, ons, tors men kunde inte komma te boden för mysan jobbade
tisdag å blir lite stressigt eftersom jag nämligen jobbar fredag så hinner inte med de
innan jag åker vilket jag tycker är jävligt synd, hade vellat träffa henne :(
Blir kanske fira min födelsedag vi får se om jag får nån att jobba lör morgon åt mej
men de ska vi nog kunna ordna tror jag, i värsta fall får jag väll komma bakis
lr ännu värre full dit *haha nähh skojas bara.

Ibland blir jag så jävla less på dej varför ska du vara så krävande för
& dina humörsväningar oroar mej som fan, bara så du vet!

Ätit kött i pita bröd med sallad idag var sviningt gott sen har jag bara slappat med
morsan framför tv mysigt mysigt å nu vankas sängen.

Dåligt väder = en bra natt sömn :D

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tydligen stämmer det inte för har hemsk sömn inatt

2008-07-22 @ 05:18:12
URL: http://camillaaggeborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0