..Allt å inget..

De är precis vad jag har gjort idag, allt men ändå ingenting.
Har varit å jobbat å fick sluta lite tidigare idag, fick faktiskt sluta halv sex så 1 ½ timme
tidigare å de bästa är att jag ändå har betalt ända till sju i morgon bitti även fast jag inte
ens är på jobbet, men de är för vi har ingen skyldighet att sova där uppe när hennes man 
kommer hem å eftersom han igentligen har semester så har jag fullt betalat ändå.

Emmy å hennes bror samt hans tjej å barn har varit hära plus olas syrra så vi har
suttit å snacka lite har läst lite sagor för nila å sådära.
Har även beställt den dära väskan som jag pratade om innan, längtar tills den kommer :)
Har även promenerat till syrran å hjälpt henne installera hennes cam, lekt lite med Niva
å snacka en massa strunt dära, påväg hem höll jag fan på att bli uppäten av myggen :D

Å min älskling har varit å köpt en bil idag, så nu kan man åka å storhandla dra raggen
på kvällarna åsådära känns rätt jävla härligt!
Var inte direkt en bil som han är jätte nöjd med han vill nog ha nått annat men han behöver
en just nu å då fick de bli en Honda Civic Type r -05

Men nu kära läsare ska jag lägga mej å se filmen arn såg inte hela igår.
ha en jätte bra kväll så hörs vi : )

..Du är det bästa jag någonsin kommer kunna önska mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0