..Aldrig mer..

Jag menar verkligen de jag säger nu.
Aldrig mer att jag jobbar två nätter i sträck iaf inte på pionjären.
Här är de fan dödare än dödast, händer inte ett skit!
Känns verkligen som att mina ögon ska ploppa ut å att jag bara ska ramla ihop när jag
reser mej upp, sen huvudvärken blir jag tokig på.
Jag vill bara sova, sova & sova.
Å ännu äre 2 ½ timme kvar tills jag slutar.
Klockans tickande gör mej oXå galen, fy fan vad ljudkänslig jag är just nu.
Klockan sex ska jag fixa frukost å innan dess vete fan har redan gjort allt som ska göras.
vill krypa ner i en varm go säng med älsklingen.
Inte ens de får man göra på sin födelsedag, just nu suger livet fruktansvärt mkt
får juh pengar men dom blir jag inte glad över förän jag har dom i handen!

Längtar till den 16 då jag får ha dej i mina armar igen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0