..Woops glömde nästan bort..

Glömde nästan bort att mammas kille fyllde år på söndag.
Men som tur kom jag på de när jag köpte mina kort idag.
Köpte en liten låda med lika dana kort & små kuvär i, jätte fina med ett tryck där framme i svart.
Så nu har jag varit på affären å köpt lite lotter åt han, samt skrivit & skickat iväg
allt med posten, så vi får hoppas han hinner få de i morgon :D
Bättre att han får de innan han fyller år än dan efter.
Snart ska jag sätta igång med matlagningen, vi får hoppas att allt går vägen.

..tjingeling..


Kommentarer
Postat av: Ammii

jag glömmer alltid bort folks födelsedagar :/ pinsamt...

2008-08-28 @ 19:59:10
URL: http://ammiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0