..Utflykt..



Äntligen!

Har tjattat hela sommaren på att jag ska få åka till mariebergsskogen & idag blev de äntligen av.
Fy fan va gött de skulle vara å vara ett djur bara gå å äta å slappa hela sommaren :D
Fanns allt från kossor till illrar dära, inget man inte har sett men de var roligt att få
känna sig liten igen å gå å kolla på dom olika djuren.
Marknaden där i mot var som en lite flopp :P
Haha går inte att jämnföra med jokkmokks marknad precis vad så sjukt mkt mindre men alltid
glädjer väll karusellerna åde barnen.
Efter de åkte vi på nått som henrik tyckte var lite roligare nämligen bilträff i grums,
var en hel del rätt fräcka åk där måste jag medge ;)
Påvägen hem så somnade jag, men när vi väll var hemma så blev de filmen hancook samt lite
ät bart, filmen var faktiskt riktigt bra tycker iaf jag sevärd..
Kvällen är inte slut ännu vi får la se vad vi hittar på nått tråkigt som har hänt är iaf att jag har ont
i foten som fan, de är nog när jag råkade snubbla på den igår när jag var lite onykter.
Så nu är den lindad för lite stöd, sen får vi se om de blir bättre

Hoppas ni har en mysig kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0