..Upptagen..

Tjohosan.

Har kommit hem från jobbet nyss som oxå är anledningen till att jag knappt skriver nått
på bloggen.. Är alltid helt slut när jag kommer därifrån.
Men denna dag tar verkligen priset, vi var en person kort å en som gick första dagen sen
inskolningen, ni kan juh tänka vad osäker hon var.
Sen var de inte bättre när jag å karin sprang lite överallt å försökte få allt att gå ihop!
De har verkligen varit stressigt.. Nu ska jag sätta mej å tare lungt en stund sen ska
jag nämligen ta å fara på gymmet å träna lite grann :)
Jobbigt att ta sig dit men när man väll är där är de bara kul å på efteråt känner man sig
bara duktig. Ska oxå försöka ta å hinna med att lägga mej i solariumet :D

..hörs senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0