..Troll lr bara ruffsigt hår..

Ingen anning ska jag säga er ibland tycks jag se ett troll dära i spegeln.
Min stora näsa å ruffsiga håret kan få en att fundera.
Har vaknat för ungefär 45 minuter sen, vi sover hemma hos michael igen.
Vi har inte sovit en enda natt hemma hos simpus fast ifs så har jag bara tillbringat två här.
Fick iaf en helt egen dubbelsäng i gästrummet fy tusan så skön sängen var
men tyvärr kunde jag inte sova nåmera pga nån sjuk dröm där jag fick fly hela tiden
& folk jagade mej å jag lyckades inte gömma mej sen var jag även en ko som var tvungen
gipsa benet de var helt sjuk.
Men nu sitter jag iaf vid datorn medans simpus å han sover, vill att dom ska vakna!
har inte så värst roligt eftersom folk inte är så aktiva på msn vid denna tid en måndag.
Ännu har jag inte upplevts så mkt av göteborg vi har mest varit hemma hos simpus & cole.
Men kul har jag haft de ändå, tittat när dom spelat tv-spel & druckit öl låter kanske inte så
kul men blandat med en massa härliga människor & humor så är de den perfekta lugna kvällen.
Jag tycker faktiskt de är perfekt lite by stuk över de hela :D
Men nått annat ska väll hända i veckan den är inte slut ännu, längtar verkligen till fredag vill festa!
Vill ha sådära galet kul : )

..Saknar dej älskling, du betyder massor..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0