..Ge min matlust tillbaka nu..

Energin är som bortblåst lika så min matlust.
Vet inte vars den matglada å energiska tjejen har tagit vägen.
Men de kanske läkarna kan ta reda på nästa onsdag, har faktiskt ringt & boka tid
dära idag, dom kanske säger nått jag inte redan vet.
Va fan jag gör inget annat än att äter så fattar inte varför jag går ner i vikt.
Även fast jag inte har nån matlust så tvingar jag i mej maten å sen ännu lite till,
äter jag fel lr vad äre? Hmm hoppas att dom kan ge mej ett svar.

I morgon äre möte på skolan klockan tio fy fan så de blir att kliva upp vid åtta tiden : /
Uscha jag som tycker om att sova.
Imorgon ska även min karl hämta ut ett paket åt mej, fy fan vad jag har längtar..
Nu blire mys med älsklingen, film å äta nått gott.


Kommentarer
Postat av: Y a m i n a

Söt blogg design!

2008-08-19 @ 20:12:32
URL: http://masqara.blogg.se/
Postat av: © A N N I S P A N N I S

Ny design i min blogg ! vad tycks? :]



Håll utkik, lägg till mig bland dina länkar, snart dyker en ny design utlottning upp! :)

2008-08-19 @ 21:42:55
URL: http://akolan90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0