..En tripp till stan..

Helloj :)

Har nyss kommit hem från stan, skulle köpa mina skor som jag var å kollade på igår.
Men då var dom slut i den storleken så då gick jag in på deras hemsida & klickade hem
dom istället & tur som de var kollade jag mailen först där de stod att de var 10% på
deras hemsida plus fri frakt så jag tjänade på de :)
Köpte inget speciellt i stan har köpt så mkt nya kläder på sista tiden men lite sockar fick följa med
hem samt ett par trosor & vanliga vita kuvär.
Tänkte att jag skulle cykla till affären & köpa mjölk, samt fundera ut vad vi ska äta till middag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så var det för mig i början, jag var sjuk i tre år och det fanns nada på proverna. Sedan "blommade" skiten ut och först då blev det synligt.



Men du, oroa dig inte utan avvakta och se. Men man ska vara medveten om att läkarvetenskapen inte är så bra som de vill framstå...;-)



All lycka till. Kramar

2008-08-28 @ 13:52:24
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0