..Saknad och glädjebesked..

Idag är det tre månader sen, min älskade son togs ifrån mig, det smärtar och är fortfarande svårt att förstå! Jag kämpar med skuldkänslorna varje dag och kan fortfarande inte rättfärdiga mitt val, det känns fortfarande lika hemskt. Även om jag vet att det var nått jag var tvungen att göra för mina två andra barn, så ändrar det inte hur jag känner för det, det kan inte ta bort smärtan 💜
 
Men idag är inte bara en påminnelse av Niikolais existens, utan även en dag då jag fick glädjande besked! Tumören i buken har gått från att vara stor som en stor potatis, till att bli liten som ett hallon. Cytostatikan har verkligen hjälpt och nu är det bara lite kvar, av det som tog min sons liv ifrån mig. Sen återstår ju grunden till problemet kvar men snart är första målet uppnått och det känns fantastiskt. Nu jävlar ska bara hallonet käkas upp, innan vi kan gå vidare. 
 

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vad roligt att höra om hallon i alla fall!

2016-02-17 @ 09:02:13
Postat av: Lilith - livet efter Borderline

Ett litet glädjande besked i alla fall. Beklagar så otroligt mycket.

2016-03-04 @ 08:29:17
URL: http://lilith.se
Postat av: Anonym

Hur står det till med dig? Är inne och kikar nu som då och hoppas att du orkat uppdatera bloggen

2016-03-26 @ 15:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0