..Förkyld..

Hoff, dragit på mig en förkylning! Den var dock inte oväntad, då båda barnen varit sjuka, dottern drogs med feber i en vecka och har hostat och snorat som aldrig förr och den enda som dög, var jag! Så det var väl egentligen bara en tidsfråga, innan jag fick skiten. Det är juh så svårt att hålla sig från virus när ungarna är sjuk och behöver en, men jag hoppas att jag får en lindrig variant av det hon haft, om det är det viruset jag dragit på mig. Min kropp är verkligen inte på topp har för att handskas med en envis förkylning just nu, nu ladda med c-vitamin och andra preparat så kanske jag är frisk till på torsdag. 

Kommentarer
Postat av: Elena

Hej!

Är allt väl med dig? Var väldigt länge sedan du skrev här och undrar hur det gått med behandlingen och livet. <3

2016-06-14 @ 13:19:24
URL: http://destinationlivet.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0