..Hey i am back..

Hey i am back, känner bara att jag vill lätta på mitt hjärta utan att egentligen säga för mycket!
Just nu vill jag bara skrika av lycka, livet har börjat gå min väg just nu och jag kunde inte vara
lyckligare! Även fast jag inte mår 100 % bra så njuter jag verkligen, det kanske inte syns utåt
med inom mig njuter jag verkligen till fullo. Det känns lite som att jag ser livet med lite nya ögon
och från en helt annan position än tidigare och det känns både spännande, pirrigt och nytt :D

Efter allt jag upplevt så känner jag verkligen att jag börjar värdesätta mig själv och sätter mig
för första gången i mitt liv det jag tycker är viktigt i fokus! Nästan hela mitt liv har handlat om
andra och nu anstränger jag mig verkligen för att få det att handla lite mer om mig. Jag tar dom
val jag känner är bäst för mig även fast det är svårt, jag känner att för att jag måste må bra kan
jag inte ödsla energi på sånt som bara ger mig dålig energi. Livet har fått en ny mening och det är
upp till mig att se till att livet går min väg, jag kan inte drömma om ett liv jag vill ha och sedan bara
skjuta det framför mig och tänka att jag tar det sen. Kämpa för det du vill ha och tror på för inget
i livet är gratis och du kan inte vinna stort om du inte satsar hel hjärtat ♥

 

 

Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

Vad härligt!

2013-01-29 @ 21:19:02
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0