..Skoband..

Godmorgon, har just tömt en tallrik med risgrynsgröt och hatar verkligen att äta frukost den här tiden
på morgonen
 jag vill gärna  vara vaken en stund innan men nu ska ska jag alldeles strax promenera 
till jobbet och då kan jag inte vänta. Jobbar 10 timmar idag, tur att det är uppdelat i två skift iaf, känner
mig inte riktigt pigg ännu men jag hoppas och tror att jag är påväg att bli frisk nu. När jag kommer hem
från min rast får jag säkerligen njuta av lite norska stämmor, ryktades om att det var lite folk från Narvik
som tagit sig hitåt. Här nedanför kan ni se bilder på Liiams skoband som jag håller på att fläta, har gjort
en klar och är halvägs på den andra, hoppas hinna klart med andra delen senare idag, men det återstår
att se, som sagt nu jobbet. Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0