..2 dagars regeln..

Idag är jag hemma och har vab för att sonen ännu inte varit symtomfri i två dagar, 
men hoppas han inte skiter idag för då räknas han som frisk :) I veckan jobbar jag
nästa hela veckan är ledig en dag, ser fram i mot att komma tillbaka till jobbet. Vill 
att dom här två veckorna ska gå fort så vi får flytta in i huset. Idag tror jag minsann att
jag ska börja packa ner sånt man inte behöver, kommer inte ha så mycket tid att göra 
det senare, då jag jobbar och sedan ska vi ju på bröllop och när vi kommer hem går
flyttlasset! :D Känner på mig att år 2013 kommer bli ett underbart år, tänk att få se Liiam
springa omkring i huset och till sommaren bada och springa ute på gården! LYCKA!
 
Vardagslyx att ha färska blommor hemma och tulpaner är ju bara så vackra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0