..Renovering och påsk..

Det här med att komma tillbaka till bloggandet går lite sådär tycker jag, då det är över 3 veckor sedan 
jag bloggade, men ser fortfarande att ni kikar in här så ska försöka uppdatera här lite då och då. 
Just nu är det mycket som händer man jobbar, tar hand om Liiam, försöker komma i ordning i 
huset, renovera lite grann och umgås med vänner och bekanta men det är roligt! Älskar vårat hus
det är helt underbart och varje gång jag kommer in genom dörren möts jag av en sån mysig känsla! 
 
Under påsken var vi i Kauto och umgicks med Thomas släkt och familj, roligt som alltid men lite för
mycket folk för mig som är lite folkskygg, men här kommer lite bilder. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0