..Sjuk..

Härligt att det snöat och att snön fortfarande ligger kvar, imorgon när man vaknar är den väl borta
igen, men hoppas att den infinner sig för isf ska jag och Liiam ut på gården och leka, trots min
dumma förkylning. Pga förkylningen har det inte gjorts mycket innanför dom här väggarna har inte
ens lagat mat! Nähe Thomas hämtade upp thaimat innan han kom hem från jobbet och Liiam har 
fått äta gårdagens köttsoppa, var dock tvungen att fara på affären och köpa blöjor och på vägen 
stannade vi till på leksaksaffären så Liiam fick införskaffa sig några bilar, han har nämligen börjat
leka att det mesta är en bil nu förtiden så jag tyckte det var dags. 

Fast jag har faktiskt gjort en vettig sak idag, jag har nämligen fått fingrarna ur röven och äntligen
beställt vintermössor och vantar åt Liiam, fick lite bråttom när det började snöa :) Vinteroverallen
har ju varit fixat en längre tid och samma sak med skorna, köpte dom båda begagnat fast i nyskick
otroligt fina! Måste lägga upp och visa någon dag. Mössorna här nedanför är dom jag beställde
åt Liiam, tycker det är svårt att hitta mössor som är snygga och håller sig nedanför öronen. 
 
Men nu ska jag inta en blåbärsglass innan sex and the city börjar och sedan ska jag  bädda ner mig
på soffan då jag redan nu hör att det är dödsdömt att ens försöka lägga sig i sovrummet då Thomas
snarkar 
som ett ånglok! 

Mössan till vänster är inget jag rekommenderar att ni ska köpa till era barn om ni inte
provat den först 
då dom är väldigt små i storlekarna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0