..Luftrörsinflammation..

Liiam har varit sjuk (förkyld) en längre period dvs, över tre veckor, men igår kväll började
han rossla som en perkulator, vilket fick mina varningsklockor att börja ringa. I morse när
han vaknade lät han bättre men senare började han låta värre och värre, så ringde till
sjukvårdsupplysningen för att rådfråga dom och dom tyckte vi skulle åka in till akuten idag.
Hade jag inte åkt in till akuten idag hade jag ringt barn imorgon bitti, men vi for till akuten
och där konstaterade dom att Liiam hade bronkit, som jag misstänkte. Så nu har han fått
penicillin och bricanyl utskrivet, bricanylen ska han ta i tre dagar och pencillinet en vecka,
trodde det skulle vara problem med att få i han det men han smaskar mer än gärna i sig
det och skriker efter mer. Hoppas nu att våra knodd tillfrisknar blir han inte bättre så blir
det att åka in igen.
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Var ju det Robert hade.

2012-09-16 @ 20:56:29
URL: http://thinkinpink.se
Postat av: Eriica

Hoppas att du fått en bra start på veckan !:)

Svar: Nja har inte direkt fått en bra start på veckan, då du just kommenterat inlägget där min son har luftrörsinflammation.
liselottelarsson.blogg.se

2012-09-17 @ 21:01:34
URL: http://eswensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0